Webcare outsourcing

Webcare is de benaming voor online klantenservice. Waarschijnlijk hebt u al mensen aan de telefoon zitten die dagelijks de vragen en klachten van uw klanten behandelen. Webcare Pro neemt graag het stukje online klantenservice van u uit handen. We houden alle social media kanalen en WhatsApp in de gaten en reageren direct. Het is namelijk best een pittige en tijdrovende klus om webcare goed te doen. Lees verder…

Een belangrijk kenmerk van online geplaatste opmerkingen, klachten of vragen is dat deze makkelijk en snel gedeeld kunnen worden, zodat deze veel sneller een groter bereik hebben dan een in de fysieke wereld geplaatst bericht. Des te belangrijker om uw webcare te organiseren dus! Ervan uitgaand dat uw organisatie klanten heeft die gebruik maken van internet en ook wel eens een klacht of vraag hebben over uw producten of over uw organisatie, is het op zijn minst raadzaam om u zich eens op de voordelen van webcare te oriënteren. Lees verder…

Webcare uitbesteden aan Webcare Pro

Wanneer u kiest om de webcare van uw organisatie uit te besteden aan Webcare Pro, zullen wij constant de buzz rond uw organisatie in de gaten blijven houden en daar snel en goed op reageren. Allereerst gaat het natuurlijk om uw zakelijke Facebookpagina, Twitteraccount en Google+ pagina, maar ook Whatsapp bijvoorbeeld. Wij zullen berichten beantwoorden op een manier die uw doelgroep aanspreekt en die bij uw merk past. Voordat wij de webcare van uw bedrijf gaan overnemen, verdiepen we ons eerst in uw bedrijf. Wat voor merk bent u, wat is uw corporate identity, waar bestaat uw doelgroep uit en hoe moeten we hen benaderen? Op deze zaken stemmen wij onze webcarestrategie af.

Ook wanneer er buiten uw eigen Facebookpagina, Twitteraccount etc. over u wordt gepraat, springt ons webcare team daar op in. Wij houden signalen op social media in de gaten die met uw organisatie te maken hebben. Door persoonlijke contacten met uw klanten te onderhouden komt u over als een bedrijf dat luistert naar haar klanten, in plaats van als een bedrijf dat in een ivoren toren haar eigen ding doet. Lees verder over onze werkwijze.

Waarom Webcare Pro?

Gespecialiseerd in webcare

Wij zijn dus geen mediabureau dat aan social media marketing doet. En wij creëren ook geen content, maar voeren enkel dialogen met uw klanten.

Passie

Onze passie is het helpen van klanten. Dit is ook onze core business.

Uitstekende klantervaring

Wij werken met geweldige mensen die een uitstekende klantervaring willen leveren.

Zwaarste SLA

We hebben de zwaarste SLA in de branche. Wij garanderen dat wij binnen 5 minuten op inkomende berichten reageren. Zo niet, dan krijgt u van ons geld terug.

Meertalig

We werken met een internationaal team en ondersteunen: Nederlands, Engels, Frans en Duits.

Vele communicatiekanalen

We ondersteunen vele communicatiekanalen, van Twitter tot Whatsapp.

State of the art technologie

We werken uitsluitend met geavanceerde technologie die ons in staat stelt op een efficiënte manier razendsnel signalen over uw merk in de social media kanalen op te pikken.

Ruime openingstijden

Wij zijn open van 7 uur ’s ochtends tot 11 uur ’s avonds, 7 dagen per week.