Webcare uitbesteden aan Webcare Pro
Wanneer u kiest om de webcare van uw organisatie uit te besteden aan Webcare Pro, zullen wij constant de buzz rond uw organisatie in de gaten blijven houden en daar snel en goed op reageren. Allereerst gaat het natuurlijk om uw zakelijke Facebookpagina, Twitteraccount en Google+ pagina, maar ook Whatsapp bijvoorbeeld. Wij zullen berichten beantwoorden op een manier die uw doelgroep aanspreekt en die bij uw merk past. Voordat wij de webcare van uw bedrijf gaan overnemen, verdiepen we ons eerst in uw bedrijf. Wat voor merk bent u, wat is uw corporate identity, waar bestaat uw doelgroep uit en hoe moeten we hen benaderen? Op deze zaken stemmen wij onze webcarestrategie af.
Ook wanneer er buiten uw eigen Facebookpagina, Twitteraccount etc. over u wordt gepraat, springt ons webcare team daar op in. Wij houden signalen op social media in de gaten die met uw organisatie te maken hebben. Door persoonlijke contacten met uw klanten te onderhouden komt u over als een bedrijf dat luistert naar haar klanten, in plaats van als een bedrijf dat in een ivoren toren haar eigen ding doet.