Klantcontact via overige kanalen uitbesteden

Met de geavanceerde technologie die we gebruiken houden we alle online platformen in de gaten, zoals klacht.nl, nieuwspagina’s, blogs en vanzelfsprekend Facebook en Twitter, maar ook andere kanalen zoals Linkedin, Instagram, Pinterest en miljoenen andere (inter)nationale online bronnen.

Daarnaast biedt ons zusterbedrijf LiveChat Pro de mogelijkheid om klantcontact via live chat uit te besteden, een communicatiekanaal die u zeker niet mag vergeten.

Maar hoe ga ik al die berichten beantwoorden?

Om effectief sociale klantenservice te kunnen leveren zult u een (vaak dure) social media management tool moeten hebben die al die verschillende kanalen ondersteunt. Bovendien zult u genoeg medewerkers moeten hebben die de berichten kunnen beantwoorden. Niet alleen overdag, maar ook buiten kantoortijden. Daarnaast verwacht de consument dat hij of zij binnen no-time een antwoord op de vraag krijgt. Als het antwoord te lang duurt, dan heeft dan een impact op uw imago in de ogen van de consument.

U zult in een oogwenk op effectieve, vakkundige wijze de berichten moeten afhandelen. Dit betekent vaak het aanstellen van een werknemer die zich speciaal met webcarevragen bezighoudt. Als deze werknemer overweldigd wordt door de stroom van berichten, wordt het tijd om extra mensen aan te nemen.

Er is ook een alternatief. U kunt webcare ook aan ons uitbesteden.

Waarom Webcare Pro?

Gespecialiseerd in webcare

Wij zijn dus geen mediabureau dat aan social media marketing doet. En wij creëren ook geen content, maar voeren enkel dialogen met uw klanten.

Passie

Onze passie is het helpen van klanten. Dit is ook onze core business.

Uitstekende klantervaring

Wij werken met geweldige mensen die een uitstekende klantervaring willen leveren.

Zwaarste SLA

We hebben de zwaarste SLA in de branche. Wij garanderen dat wij binnen 5 minuten op inkomende berichten reageren. Zo niet, dan krijgt u van ons geld terug.

Meertalig

We werken met een internationaal team en ondersteunen: Nederlands, Engels, Frans en Duits.

Vele communicatiekanalen

We ondersteunen vele communicatiekanalen, van Twitter tot Whatsapp.

State of the art technologie

We werken uitsluitend met geavanceerde technologie die ons in staat stelt op een efficiënte manier razendsnel signalen over uw merk in de social media kanalen op te pikken.

Ruime openingstijden

Wij zijn open van 7 uur ’s ochtends tot 11 uur ’s avonds, 7 dagen per week.