Onze blog

Proactieve webcare doe je zó

17 november 2016 Webcare best practices

We noemden al eens eerder het belang van reageren op klanten door een proactief webcarebeleid te voeren, maar het is tijd om daar eens dieper...

Lees verder

Uitstekende klantenservice leveren via webcare, hoe doe je dat?

7 november 2016 Webcare best practices

Webcare is een relatief nieuw begrip in de klantenservicewereld. Daarom is het handig om duidelijk te hebben hoe dit precies werkt. Wat is webcare eigenlijk?...

Lees verder

Wat is webcare?

1 november 2016 Webcare best practices

Webcare is veelomvattend, maar gaat altijd over dienstverlening via online middelen of liever gezegd: het web. Velen verstaan hier alleen sociale media onder, maar wij...

Lees verder

Webcare: het nieuwe callcenter

3 september 2016 Webcare best practices

Sociale media hebben de laatste jaren sterk veranderd hoe bedrijven de klant opzoeken. Maar dat klantenserviceorganisaties ‘social’ ook inzetten voor de klantenservice, is nog relatief...

Lees verder

Social media is klantenservice 2.0

10 juni 2016 Webcare best practices

Social media gebruik door bedrijven is nu populairder dan ooit, en het wordt elke dag door steeds meer bedrijven ingezet. Als consument is het een...

Lees verder

PERSBERICHT: Beperkt aantal grote merken reageert snel op klantvragen via webcare

5 april 2016 Persberichten

Onderzoek wijst uit dat slechts 3% binnen 1 uur op Facebook en Twitter reageert Amstelveen, 5 april 2016 – – Webcare Pro, een facilitair contactcenter...

Lees verder

PERSBERICHT: Bedrijven verwachten in 2016 sterke groei klantcontact via social media en live chat

24 februari 2016 Persberichten

Meerderheid van klantenservicemanagers verwacht sterkste groei in live chat Amstelveen, 24 februari 2016 – Webcare Pro, een facilitair contactcenter gespecialiseerd in webcare, heeft onderzoek gedaan...

Lees verder