Onze blog

Social media monitoring: wat het is en waarom je het nodig hebt

17 augustus 2017 Webcare best practices

We schreven eerder al over online monitoring tools en het belang ervan. Graag willen we even stilstaan bij een onderdeel daarvan: social media monitoring. Beiden...

Lees verder

Online monitoring tools

Als het aankomt op webcare, is het monitoren ervan een belangrijk onderdeel voor succes. Het online monitoren kan op verschillende manieren, afhankelijk van waaróm je...

Lees verder

Hoe webcare tot meer omzet leidt

27 juni 2017 Webcare best practices

Webcare hoeft niet per se ingezet te worden als handig klantenservicemiddel, het kan ook zeker financieel zijn vruchten afwerpen. Een inmiddels alom bekend voorbeeld is...

Lees verder

Waarom je klanten van webcare houden

Webcare is vandaag de dag een klantenservicetool die niet mag ontbreken in je communicatiemix. Het gaat om het afhandelen van vragen en problemen van je...

Lees verder

8 tips om goede webcare te leveren via Facebook

3 april 2017 Webcare best practices

Voor je webcare is het belangrijk dat je de juiste mix van kanalen inzet. Facebook is daarbij een belangrijke speler en eentje die absoluut niet...

Lees verder

Snapcare: klantenservice via Snapchat – kan dat?

18 maart 2017 Webcare best practices

Als je Snapchat voor je klantenservice wil gaan gebruiken, dan ben je niet de eerste, maar waarschijnlijk (nog) wel een van de weinigen. Het sociale...

Lees verder

Hoe snel moet je reageren op sociale media?

11 februari 2017 Webcare best practices

Sociale media, er wordt vandaag de dag heel veel over geschreven. Facebook, Twitter, Instagram… Het is tegenwoordig heel makkelijk om met de klant in gesprek...

Lees verder

Klantenservice via Facebook Messenger: waar moet je op letten?

2 januari 2017 Webcare best practices

Het is altijd een goed idee om Facebook Messenger in te zetten voor je klantcontact. Het is namelijk zo dat veel van je klanten het...

Lees verder

Klantenservice via Twitter: de valkuilen en hoe die te ontwijken

26 december 2016 Webcare best practices

Wie bezig is een webcarestrategie te ontwikkelen of deze al heeft uitgerold, is op een gegeven moment ongetwijfeld Twitter tegengekomen. Zelfs als je Twitter al...

Lees verder

Webcare via WhatsApp leveren? Hier moet je op letten

29 november 2016 Webcare best practices

Dat WhatsApp razend populair is onder een groeiende groep mensen, wisten we eigenlijk al, maar er is zelfs gebleken dat de app Facebook inmiddels voorbij...

Lees verder