Onze blog

De voordelen van direct messaging voor je klantenservice

Direct messaging (DM) wordt ook wel private messaging of instant messaging (IM) genoemd. Het is het versturen van privéberichten (PB) via sociale media. Berichten die...

Lees verder

Webcaretools: wat je er NIET mee moet doen

Door het groeiende gebruik van moderne media om met bedrijven te praten, kun je als bedrijf niet anders dan aan webcare te gaan geloven en...

Lees verder

5 handige gratis social media management tools die je webcare makkelijker maken

27 maart 2018 Webcare best practices

Als modern bedrijf maak je natuurlijk al lang gebruik van webcare. Als je niet weet wat webcare precies inhoudt, raden we je aan om dit...

Lees verder

Waarom je nú moet beginnen met webcare

27 februari 2018 Webcare best practices

Webcare is het verlenen van service via online communicatiekanalen. Denk hierbij aan sociale media, maar ook andere kanalen zoals live chat en fora tellen mee....

Lees verder

De voordelen van WhatsApp inzetten voor je webcare

29 januari 2018 Webcare best practices

In het verleden schreven we al even over klantenservice bieden via WhatsApp en waar je op moet letten. We vinden dat het nu tijd is...

Lees verder

Een goed webcareteam opzetten, hoe doe je dat?

9 januari 2018 Webcare best practices

Bij het runnen van een webcareteam komen twee dingen kijken: de mensen en de techniek. Vaak wordt verwacht dat als het met de techniek goed...

Lees verder

De voor- en nadelen van webcare uitbesteden

23 december 2017 Webcare best practices

Als je nog geen webcarestrategie hebt voor je klantenservice, dan wordt het misschien tijd om dat eens te overwegen. Anno 2017 kun je namelijk niet...

Lees verder

Moet je een apart Twitteraccount voor je webcare opzetten?

4 november 2017 Webcare best practices

Wanneer je webcare gaat inzetten, maak je hoogstwaarschijnlijk al gebruik van sociale media. Dat is goed, want dan weet je al hoe het werkt en...

Lees verder

Hoe zet je een webcare team op?

29 oktober 2017 Webcare best practices

Wanneer je hebt besloten om webcare in te gaan zetten voor je klantenservice, dan is een van de eerste dingen die erbij komen kijken het...

Lees verder

Recente veranderingen binnen WhatsApp en wat dit voor bedrijven betekent

18 september 2017 Webcare best practices

Het is alweer een jaar geleden dat we ons eerste artikel schreven over waar je op moet letten als je WhatsApp in je webcarestrategie wilt...

Lees verder