Onze blog

Hoe je met webcare je imago kunt verbeteren

19 juli 2018 Algemeen

Webcare is een uitstekend hulpmiddel voor je klantenservice. Niet alleen kun jij je klanten ermee helpen, maar je kunt er ook proactief mee op zoek...

Lees verder

Hoe je Skype kan inzetten in je webcare

10 juli 2018 Algemeen

Skype is misschien niet het eerste platform waar je aan denkt als het gaat om webcare. Dat komt waarschijnlijk omdat het meer gericht is op...

Lees verder

De voordelen van direct messaging voor je klantenservice

5 juli 2018 Algemeen

Direct messaging (DM) wordt ook wel private messaging of instant messaging (IM) genoemd. Het is het versturen van privéberichten (PB) via sociale media. Berichten die...

Lees verder

Webcaretools: wat je er NIET mee moet doen

25 mei 2018 Algemeen

Door het groeiende gebruik van moderne media om met bedrijven te praten, kun je als bedrijf niet anders dan aan webcare te gaan geloven en...

Lees verder

5 handige gratis social media management tools die je webcare makkelijker maken

27 maart 2018 Algemeen

Als modern bedrijf maak je natuurlijk al lang gebruik van webcare. Als je niet weet wat webcare precies inhoudt, raden we je aan om dit...

Lees verder

Waarom je nĂș moet beginnen met webcare

27 februari 2018 Algemeen

Webcare is het verlenen van service via online communicatiekanalen. Denk hierbij aan sociale media, maar ook andere kanalen zoals live chat en fora tellen mee....

Lees verder

De voordelen van WhatsApp inzetten voor je webcare

29 januari 2018 Algemeen

In het verleden schreven we al even over klantenservice bieden via WhatsApp en waar je op moet letten. We vinden dat het nu tijd is...

Lees verder

Een goed webcareteam opzetten, hoe doe je dat?

9 januari 2018 Algemeen

Bij het runnen van een webcareteam komen twee dingen kijken: de mensen en de techniek. Vaak wordt verwacht dat als het met de techniek goed...

Lees verder

De voor- en nadelen van webcare uitbesteden

23 december 2017 Algemeen

Als je nog geen webcarestrategie hebt voor je klantenservice, dan wordt het misschien tijd om dat eens te overwegen. Anno 2017 kun je namelijk niet...

Lees verder

Moet je een apart Twitteraccount voor je webcare opzetten?

4 november 2017 Algemeen

Wanneer je webcare gaat inzetten, maak je hoogstwaarschijnlijk al gebruik van sociale media. Dat is goed, want dan weet je al hoe het werkt en...

Lees verder