Onze blog

Waarom je nú moet beginnen met webcare

27 februari 2018 Algemeen

Webcare is het verlenen van service via online communicatiekanalen. Denk hierbij aan sociale media, maar ook andere kanalen zoals live chat en fora tellen mee....

Lees verder

De voordelen van WhatsApp inzetten voor je webcare

29 januari 2018 Algemeen

In het verleden schreven we al even over klantenservice bieden via WhatsApp en waar je op moet letten. We vinden dat het nu tijd is...

Lees verder

Een goed webcareteam opzetten, hoe doe je dat?

9 januari 2018 Algemeen

Bij het runnen van een webcareteam komen twee dingen kijken: de mensen en de techniek. Vaak wordt verwacht dat als het met de techniek goed...

Lees verder

De voor- en nadelen van webcare uitbesteden

23 december 2017 Algemeen

Als je nog geen webcarestrategie hebt voor je klantenservice, dan wordt het misschien tijd om dat eens te overwegen. Anno 2017 kun je namelijk niet...

Lees verder

Moet je een apart Twitteraccount voor je webcare opzetten?

4 november 2017 Algemeen

Wanneer je webcare gaat inzetten, maak je hoogstwaarschijnlijk al gebruik van sociale media. Dat is goed, want dan weet je al hoe het werkt en...

Lees verder

Hoe zet je een webcare team op?

29 oktober 2017 Algemeen

Wanneer je hebt besloten om webcare in te gaan zetten voor je klantenservice, dan is een van de eerste dingen die erbij komen kijken het...

Lees verder

Recente veranderingen binnen WhatsApp en wat dit voor bedrijven betekent

18 september 2017 Algemeen

Het is alweer een jaar geleden dat we ons eerste artikel schreven over waar je op moet letten als je WhatsApp in je webcarestrategie wilt...

Lees verder

Social media monitoring: wat het is en waarom je het nodig hebt

17 augustus 2017 Algemeen

We schreven eerder al over online monitoring tools en het belang ervan. Graag willen we even stilstaan bij een onderdeel daarvan: social media monitoring. Beiden...

Lees verder

Online monitoring tools

2 juli 2017 Algemeen

Als het aankomt op webcare, is het monitoren ervan een belangrijk onderdeel voor succes. Het online monitoren kan op verschillende manieren, afhankelijk van waaróm je...

Lees verder

Hoe webcare tot meer omzet leidt

27 juni 2017 Algemeen

Webcare hoeft niet per se ingezet te worden als handig klantenservicemiddel, het kan ook zeker financieel zijn vruchten afwerpen. Een inmiddels alom bekend voorbeeld is...

Lees verder