Onze blog

Vijf stappen om een webcarecrisis aan te pakken

28 augustus 2018 Webcare best practices

Wanneer je werkt met klanten ontkom je er bijna niet aan: openbare berichten over jouw merk of bedrijf. Het is zaak om ervoor te zorgen...

Lees verder

Waarom live chat niet mag ontbreken in je webcarestrategie

22 augustus 2018 Webcare best practices

 Live chat is een krachtig middel voor drie doelen in het bijzonder: leadgeneratie, conversieverhoging en, natuurlijk, klantenservice. Het is dan ook niet onlogisch dat veel...

Lees verder

In 3 stappen een solide basis voor je webcarestrategie

15 augustus 2018 Webcare best practices

Als bedrijf kun je anno 2018 niet anders dan toegeven aan moderne ontwikkelingen en met de tijd meegaan. Dat geldt voor verschillende afdelingen. Bijvoorbeeld marketing...

Lees verder

Welke kanalen moet je inzetten in je webcare? (deel 2)

8 augustus 2018 Webcare best practices

 Vorige week hebben we het in het eerste deel van dit artikel gehad over het inzetten van live chat en fora en communities voor je...

Lees verder

Welke kanalen moet je inzetten in je webcare? (deel 1)

5 augustus 2018 Webcare best practices

Webcare kun je met vele verschillende doelen inzetten. Bijvoorbeeld het verbeteren van je imago, het uitbreiden van je bereikbaarheid en openingstijden en het behalen van...

Lees verder

Hoe je met webcare je imago kunt verbeteren (deel 2)

22 juli 2018 Webcare best practices

In het vorige artikel hebben we je al verteld over veel aspecten die komen kijken bij reputatiemanagement en webcare en hoe deze twee hand in...

Lees verder

Hoe je met webcare je imago kunt verbeteren (deel 1)

19 juli 2018 Webcare best practices

Webcare is een uitstekend hulpmiddel voor je klantenservice. Niet alleen kun jij je klanten ermee helpen, maar je kunt er ook proactief mee op zoek...

Lees verder

Hoe je Skype kan inzetten in je webcare

10 juli 2018 Webcare best practices

Skype is misschien niet het eerste platform waar je aan denkt als het gaat om webcare. Dat komt waarschijnlijk omdat het meer gericht is op...

Lees verder

De voordelen van direct messaging voor je klantenservice

Direct messaging (DM) wordt ook wel private messaging of instant messaging (IM) genoemd. Het is het versturen van privéberichten (PB) via sociale media. Berichten die...

Lees verder

Webcaretools: wat je er NIET mee moet doen

Door het groeiende gebruik van moderne media om met bedrijven te praten, kun je als bedrijf niet anders dan aan webcare te gaan geloven en...

Lees verder