Waarom zou ik niet mijn eigen mensen inzetten?

De prijs van onze webcaredienst begint vanaf 499 euro per maand. Als u zelf iemand gaat inzetten, dan bent u het volgende kwijt:

  • Brutosalaris van een klantenservicemedewerker: 24.000 euro (bron: Loonwijzer.nl)
  • Vakantiegeld: 1.920 euro
  • Werknemersverzekeringen: 2.232 euro
  • Bijdrage Zwv: 1.944 euro
  • Kantoor en andere overhead: 3.000 euro
  • Computer en telefoon: 720 euro
  • Dertiende maand: 1.920 euro
  • Totaal: 35.736 euro per jaar

Dit is exclusief recruitment-, trainings- en managementkosten. De medewerker zal voortdurend achter haar of zijn pc moeten zitten om snel op inkomende berichten te kunnen reageren (wij garanderen een responssnelheid van maximaal 5 minuten). Hij of zij kan dus geen telefoontjes opnemen of andere dingen doen. Om van 7 uur ‘s ochtends tot 11 uur ‘s avonds, 7 dagen per week webcare te kunnen bieden is één medewerker natuurlijk niet voldoende. Bovendien werken wij ook met webcaremedewerkers die standby staan; wij zijn dus nooit ziek of gaan nooit op vakantie.

Vergeet de licenties van de software niet. De kosten van goede software die meerdere social media kanalen ondersteunt bedragen circa 500 euro per maand.

En tenslotte, webcare is onze core business. Wij doen de hele dag niets anders. Continu zijn wij de webcare software aan het optimaliseren om op een efficiente manier op de vele inkomende berichten te kunnen reageren. Wij zijn expert op dit gebied en weten hoe we consumenten naar ambassadeurs van uw merk moeten converteren.

Klaar om met ons in zee te gaan?

Neem met ons contact op via chat of telefoon.